پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215552
تصميم گرفته ايد باردار شويد؟ اين تغييرات ساده شانس باروري را افزايش مي دهد!
تاریخ انتشار : 1395/04/30 08:43:00
نمایش : 1152
اگر در آرزوي داشتن فرزند هستيد اين راهکارها را به کار گيريد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ناباروري يک از مشکلات بسياري از زوج هاي جوان در زندگي است اما تنها با برخي ترفندها و مصرف برخي موادغذايي مي توان اين مشکل را درمان يا از بروز آن پيشگيري کرد.
 
رژيم غذايي سالم تاثير مستقيم در سيستم توليد مثل و در نتيجه  فرزندآوري مي گذارد، اگر شما قصد باردار شدن داريد، بايد تغييرات زير را در رژيم غذايي خود اعمال کنيد.
 
تصميم گرفته ايد باردار شويد؟ اين تغييرات ساده شانس باروري را افزايش مي دهد!
 
معجزه غذاي مصرفي در فرزندآوري
خوردن غذاهاي اسيدي ومداوم چاي و گوشت قرمزمي تواند اسيديته رحم را افزايش داده وشانس بارداري را کاهش دهد همچنين استفاده از غذاهاي قليايي تر مانند شير، نخودفرنگي و لوبيا اين شانس را افزايش مي دهد.
 
مکمل ها شانس بچه دار شدنتان را زياد مي کند
استفاده از مولتي ويتامين ها به طور منظم در تامين مواد مغذي ضروري و افزايش باروري بسيار تاثيرگذار است. اين مکمل ها حتما بايد حاوي اسيد فوليک باشد تا از نقص لوله عصبي که دربارداري نقش داشته جلوگيري کند.
 
با پزشک مشورت کنيد
توصيه مي شود که زماني که قصد داريد باردار شويد با يک پزشک مشورت کنيد، يک چکاپ کامل کمک مي کند تا اگر مشکلي در باردارشدن داريد تشخيص داده شده همچنين برخي داروهاي مصرفي به دليل تداخل موجب کاهش شانس بارداري مي شوند.
 
ناباروري ارمغان سيگار و چاي 
سيگار کشيدن و مصرف بيش از حد نوشيدني هاي کافئين دار مثل قهوه و شکلات ناباروري را افزايش مي دهد. در مطالعات متعددي مشخص شده که کافئين احتمال حاملگي در زنان را کم کرده و تعداد سلول ها جنسي در بدن مردان را کاهش مي دهد.
 
کنترل وزن و ورزش آرزوي فرزند دارشدن را محقق مي کند
زناني که به طور منظم ورزش مي کنند شانس بيشتري براي باردارشدن دارند ورزش هورمون بدن را متعادل نگه داشته و با سوزاندن چربي هاي اضافي به کنترل وزن کمک مي کند.
 
اما بايد توجه داشت که ورزش بيش از حد نيز مي تواند به ناباروري و عدم تعادل هورموني منجر شود بنابراين اعتدال کليد سلامت و تحقق روياي پدر و مادر شدن افراد است.
 
استرس و اضطراب آرزوي فرزند داشتن بر دلتان مي گذارد
اگر شما آرامش داشته باشيد وعشق و محبت را در زندگي مشترکتان حس کنيد شانس بيشتري براي بارداري داريد.
 
 استرس بيش از حد مي تواند موجب نامنظمي دوران ماهيانه زنان شده و از تخمک گذاري و درنتيجه بارورشدن جلوگيري کند.
 
منبع:stayonthehealthypath
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html